انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) آجا

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب می‌کنم.

رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روشهای متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج.ا.ا و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷

امام خمینی (ره) در بستر بیماری چه سفارشی به آیت الله خامنه‌ای کردند؟

آیت الله امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در خاطرات خود از روزهای بیماری امام و بستری شدن ایشان در بیمارستان اینگونه نقل می کند:

بهار سال ۱۳۶۵ را - روزی که امام(ره) در بستر بیماری بودند - فراموش نمی‌ کنم. ایشان دچار ناراحتی قلبی شده بودند و تقریباً ده، پانزده روزی در بستر بیماری بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقای حاج‌احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعاً به آن‌جا بیایید؛ فهمیدم که برای امام(ره) مسئله‌ای رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طی مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسئولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالای سر ایشان حاضر شدم. در آن وقت برادر عزیزمان جناب آقای هاشمی در جبهه بودند و هیچ‌کس دیگر هم از این قضیه مطلع نبود.(۱)

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir

آرمانهای انقلاب به شرطی محقق می‌شود که انقلاب استمرار پیدا کند

در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و ۳ ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکلهای مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاهها، Ø§ÛŒÙ† جلسه یک بشارت بزرگ داشت/فردای کشور دست شماست که امروز انتقاد می‌کنیدانتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاههای مختلف بیان کردند. در این دیدار که عصر روز (دوشنبه) برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای «روحیه جوانی، احساس هویت اثرگذار ، انگیزه های ایمانی و آرمانی جریانهای دانشجویی و مطالبه‌گری آرمانها» را مایه امید به آینده خواندند و بر ضرورت «انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن» البته با توجه به ظرائف و لوازم آن تأکید و خاطرنشان کردند: باید با توجه به ظرفیتها و امکانات کشور، حرکت پرافتخار به سمت آرمانها را با قدرت و شتاب بیشتر ادامه دهیم. 

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir 



انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) آجا

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب کردند.

متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب می‌کنم.

رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روشهای متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش ج.ا.ا و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷