برای حفظ توان بازدارندگی خود باید جهشی اقدام کنیم

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره شعار تعیین شده سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در بخش تولید جهت تامین تجهیزات مورد نیاز برای دفاع٬ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم بودند.

رئیس ستاد ارتش ادامه داد: با وجود تمام تحریم‌هایی که در سال‌های گذشته اعمال شده است شاهد هستیم که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های هوا، دریا، زمین و زیر دریا به لطف خدا و همت نیرو‌های صنایع دفاعی کشور در ارتش و سپاه پاسداران توانستند به تجهیزات پیشرفته دست پیدا کنند.

قدرتی که با غول ۵۰۰ تنی و نهنگ ماهی خوار در زیر سطح به نمایش در آمد + تصاویر

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قطب‌های منطقه غرب آسیا در بین دریایی‌های خزر، خلیج فارس و دریایی عمان قرار گرفته و به همین خاطر از گذشته تا امروز موضوع حضور در دریا برای کشورمان بسیار مهم بوده است.

قدرتی که با غول ۵۰۰ تنی و نهنگ ماهی خوار در زیر سطح به نمایش درآمد + تصاویر

این تجهیزات با توجه به اثبات توانمندی نیروی دریایی و حضور مقتدرانه آن‌ها برای حفظ امنیت آبراه‌های بین المللی، اینک این نیرو با شایستگی قادر به تامین امنیت تمام مناطق تحت حاکمیت همچنین حفظ منافع کشورمان در افق دور دست در پهنه دریا‌ها به ویژه در اقیانوس هند و آب‌های مجاور است و بدون نیاز به حضور نیرو‌های خارجی قادر به تامین امنیت این مناطق است.

بیشتربخوانید:قدرتی که با غول ۵۰۰ تنی و نهنگ ماهی خوار در زیر سطح به نمایش در آمد + تصاویر(اینجا)

 

ادامه مطلب ...