برتری‌های عملیاتی ناوشکن «دنا»/ روند ساخت ناوشکن‌های جدید ادامه دارد


 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی، با اشاره به الحاق ناوشکن «دنا» و ناو مین‌شکار «شاهین» به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ناوشکن دنا چهارمین ناوشکن تولیدشده و ارتقایافته از کلاس ناوشکن جماران است که در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته و پرداخته شده است. 

شاهد رونمایی از دستاورد‌های بومی پدافندی خواهیم بود


امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی غرب کشور از سایت‌ها و مواضع پدافندی ایلام و کرمانشاه بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت‌ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.  ادامه مطلب ..

امروز دشمن تمام تمرکز خود را بر روی جنگ نرم قرار داده است


جلسه پرسش و پاسخ با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان وظیفه آموزش فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی و به صورت وبینار پایگاه‌های هوایی شهید بابایی اصفهان و شهید دوران شیراز برگزار شد.

در این جلسه امیر سرتیپ هادیان با بیان اهمیت خدمت مقدس سربازی اظهار کرد: امروز دشمن نا امید از جنگ سخت، تمامی تمرکز خود را بر روی جنگ نرم به ویژه در حوزه جوانان گذاشته است و امروز یکی از مهترین طرح‌های بصیرت نیروی هوایی ارتش، طرح بصیرت ویژه کارکنان وظیفه است

ارتش پشتوانه‌ای مستحکم برای دولتِ برآمده از مردم، فسادستیز و عدالت‌خواه است


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

این پیروزی بزرگ و پشتوانه‌ی چشمگیر مردمی در شرایطی ایجاد شد که دشمنان با هجمه‌های تبلیغاتی گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، لکن میدان‌داری مردم با عنایات خدای متعال و برکت خون پاک شهیدان از صیادها، همت‌ها، بابایی‌ها و فلاحی‌ها تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.


حضور پر شور مردم در انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی است


امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت تحسین برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، گفت: هموطنان عزیزمان با حضور پر شور خود در عرصه انتخابات علاوه بر تبلور مردم سالاری دینی در تحقق آرمان‌های اسلامی، بار دیگر مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات نظام افزودند.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های نیروی پدافند هوایی در عرصه انتخابات، اظهار کرد: برابر تدابیر پیش بینی شده در تمامی یگان‌های پدافندی و کوی‌های سازمانی این نیرو، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های با بصیرت در تعیین سرنوشت مملکت حضوری آگاهانه و انقلابی داشتند.