پرورش افسران متخصص و ماهر از اهداف نیروی هوایی است

پرورش افسران متخصص و ماهر از اهداف نیروی هوایی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پرورش افسران متخصص و ماهر از اهداف نیروی هوایی است و گام‌های امیدوار کننده‌ای در این مسیر برداشته ایم.

  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: پرورش افسران متخصص و ماهر از اهداف نیروی هوایی است و گام‌های امیدوار کننده‌ای در این مسیر برداشته ایم.

  ادامه مطلب ...


جوانان دانشمند راه شهید فخری زاده را ادامه می‌دهند

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری‌زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

  امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش امروز در حاشیه مراسم بزرگذاشت شهادت شهید محسن فخری زاده که در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: صد‌ها جوان دانشمند کشور، راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه می‌دهند.

  ادامه مطلب ...


اقدامات هوانیروز ارتش در نهضت قطعه‌سازی مطلوب است

فرمانده کل ارتش گفت: اقدامات هوانیروز ارتش در نهضت قطعه سازی و خودکفایی، مطلوب است.

  جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش همزمان با سالروز شهادت شهید سرلشکر خلبان احمد کشوری و روز هوانیروز، با حضور سرزده در ستاد هوانیروز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

  ادامه مطلب ...


دریادار سیاری از مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) بازدید کرد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز از مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) بازدید کرد.

  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش از این مجموعه آموزشی بازدید کرد.

دریادار سیاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش درجه‌داری نزاجا در جریان امور آموزشی و نحوه رعایت اصول بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا در این آموزشگاه نظامی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) یک آموزشگاه نظامی وابسته به نیروی زمینی ارتش است که دوره‌های مختلف نظامی را به پرسنل نیرو‌های چهارگانه ارتش طی ۳۵ هفته آموزش می‌دهد.

امیر سرتیپ عباس فلاح به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شد


به پیشنهاد امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و با تصویب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ عباس فلاح به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شد.

امیر سرتیپ فلاح مسولیت‌هایی نظیر ریاست دبیرخانه نیروی زمینی ارتش، فرمانده پشتیبانی ستاد نزاجا و معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش را در کارنامه خود دارد و پیش از این نیز در بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح بوده است