امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد


امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کردامیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

این نشان در مراسم صبح امروز تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی با حضور فرمانده معظم کل قوا بر سینه دریادار سیاری نصب شد.

انتهای پیام/

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد




اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه


اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاهحمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

در این میان، روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران به دفتر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد.

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه



رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم

رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

رامین حسین پناهی، حاتم مرمضی و سارو قهرمانی تروریست‌هایی هستند که رسانه‌های بیگانه با به راه انداختن شانتاژ رسانه‌ای قصد داشتند آنها را فعالان سیاسی جلوه دهند.

رمزگشایی از دروغ پردازی های رسانه های بیگانه در ماجرای رامین حسین پناهی+ فیلم

دوم تیرماه سال گذشته یک تیم تروریستی از گروهک تروریستی کومله که قصد داشت تا برای انجام عملیات‌های تروریستی ازمرزهای غربی وارد کشورمان شود، در نزدیکی شهر سنندج با نیروهای سپاه پاسداران درگیر می‌شود که در نتیجه آن سه تن از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر از آنها به نام رامین حسین پناهی مجروح شده و با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات دستگیر می‌شود.

رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم

رامین حسین پناهی کیست؟