موشک «عماد»؛ ابزار ایران برای زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه


 موشک «عماد» یکی از موشک‌هایی بود که در جریان رژه روز ۳۱ شهریور امسال در تهران از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد و رسانه‌ها تصویر آن را منتشر کردند.

موشک «عماد» مخصوص زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه

«عماد» نخستین موشک دوربرد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:موشک «عماد»؛ ابزار ایران برای زدن رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه

حملات سنگین شبه نظامیان کُرد برای تصرف آخرین پایگاه داعش + نقشه میدانی و تصاویر


براساس اطلاعات به دست آمده، شبه نظامیان کُرد پس از پانزده روز درگیری سنگین با ته مانده‌های گروه تروریستی داعش در بخش شرقی رود فرات توانستند شهرک «باغور فوقانی» را به تصرف دربیاورند و مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند.

نیروی زمینی روی پای خود ایستادن را ثابت کرده است


نیروی زمینی روی پای خود ایستادن را ثابت کرده است کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجهیزات جدید با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آنچه بر ما از سوی ولی امر مسلمین تکلیف شده جهت پاسداری از ارزش‌های اسلامی و میهن عزیزمان است؛ راهی نداریم جز اینکه روی پای خود بایستیم. باید به تولید و روی پای خود ایستادن به عنوان تکلیفی که مقام معظم رهبری آن را نهضت قطعه‌سازی نامیدند افتخار کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نیروی زمینی با افتخار اعلام می‌دارد امروز این نیرو با اطاعت از فرمایشات ولی امر مسلمین در کارخانجات خود مجموعه‌ای را دارد که مسئولیت نوسازی، بهینه‌سازی و تولید را در نیروی زمینی به عهده دارد.

بیشتربخوانید:نیروی زمینی روی پای خود ایستادن را ثابت کرده است