امنیت و تجهیزات نظامی ایران قابل مذاکره نیست/ سپاه و ارتش ارزش‌های این کشور هستند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امنیت و تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره و حرف زدن نیست.

مذاکره درباره تجهیزات نظامی قابل مذاکره نیست/ محمد آیت‌الله امامی کاشانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پایتخت، گفت: ما اگر عبد و بنده خداوند باشیم، باید لباسمان، قیافه، کارها و نگاهمان را نیز خداوند بپسندد، ما همه ما باید بنده خدا باشیم و همه کار‌های ما برای بندگی خدا باشد.

وی با اشاره به مبارزه ملت عراق با تروریسم، افزود: عراق با تروریسم مبارزه و از تجزیه کشورش جلوگیری کرد، دشمن نتوانست تجزیه و اشغال عراق را به کمک یک مشت اراذل و اوباش انجام دهد که این به لطف رزمندگان و نیرو‌های مردمی و ملت عراق است.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به دیدار روز گذشته حیدرالعبادی نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان به عراقی ها گفتند به آمریکا اعتماد نکنید که این یعنی محور تمامی ارزش های عراق؛ و دیگری اینکه ایشان فرمودند که به نیروهای جوان اهمیت دهید که سخنی بسیار مهم است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد:  آمریکا در عراق به دنبال ریشه کن کردن تروریسم نیست؛  تنها با یک بمباران که مشکل حل نمی‌شود.

آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: سرداران سپاه و افسران ارتش و نیرو‌های فداکار، برای کشور ارزش هستند. خداوند سردار سلیمانی، همه افسران و سرداران و جانبازان را از گزند حوادث حفظ کند.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.